Coyote Décédé
Messages : 1040 Date d'inscription : 27/12/2012 Age : 58 Localisation : à youcé? Montréal, Québec, Canada, Terre, Sol, Voie Lactée
| Sujet: Star Trek: of gods and men et Star Trek: Renegades Sam 6 Juil 2013 - 0:03 | |
| Je viens de regarder le film Star Trek: of gods and men Fait par des mordus de Star Trek, il y a plusieurs personnages/acteurs des anciennes émission de Star Trek original, Star Trek Voyager, Deep Space nine, Star Trek the undiscovered country etc... "Former 'Star Trek' stars reunite for independent film 'Of Gods and Men : Proves That The Trek Universe Has Nothing to Do With FX
When you get right down to it, Star Trek is about characters. Not CGI. This production offers downright primitive FX, but the characterizations are riveting. Walter Koenig gives a devastating performance -- his best ever -- that actually made me irate when I considered how his immense talent was squandered for so long in corporate Trek. Likewise with Garrett Wang. In Voyager, his Harry Kim was, like many corporate Star Trek characters, bland and generally uninteresting. (That's why alternate time line/universe Trek stories are always superior.) Nichelle Nichols' performance here outshines anything she's done in any of the TOS feature films. Alan Ruck as Harriman oscillates between menacing and hysterical. And JG Hertzler as Koval sets a new standard for menacing Klingons. Chase Masterson (call me!) as the Orion slave girl continues to be the hottest flame in the Star Trek universe. It was great to see Lawrence Montaigne reprise the role of the Vulcan Stonn, and Gary Graham rounds out a truly professional acting ensemble. I'd rather watch cheap productions like this one -- with twisty plots and interesting, passionate characters -- over the slick, simplistic, corporate dreck. Let's see if the upcoming Star Trek prequel -- with its $150 MILLION budget -- can deliver this kind of intense, emotionally engaging adventure. I doubt it. "En tout cas si vous aimez star trek, faut le voir! Ca j'appelle ca du VRAI Star Trek, pas la mer*de* que les grosses maisons de production nous fait avaler! Lien: http://startrekofgodsandmen.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=168Les films de Star Trek devraient tous être comme ca! La même gang travail sur Star Trek Renegades Je vous invite à visiter leur site c'est impressionnant! http://startrekrenegades.com/home/ | |
|
Mili-Hobby
Messages : 328 Date d'inscription : 12/01/2013 Age : 28 Localisation : Montréal
| Sujet: Re: Star Trek: of gods and men et Star Trek: Renegades Sam 6 Juil 2013 - 19:42 | |
| Ça va me faire quelque chose à écouter à soir! | |
|
Killroytech Admin
Messages : 2304 Date d'inscription : 23/12/2012 Age : 60 Localisation : Long oeil
| Sujet: Re: Star Trek: of gods and men et Star Trek: Renegades Dim 7 Juil 2013 - 22:22 | |
| La démesure des budgets (Pour les FX) a depuis longtemps enterrée l'idée d'une bonne histoire bien écrite, pas "zigonnée" autour des effets spéciaux. J'ai décroche à 95% des films Hollywood, je suis tanné de voir des explosions et du bruit qui mene à rien. (Transformers-Battleship-StarTrek-GI Joe-Pacific Rim-etc...) La liste est longue! Je suis bien content de voir des production indépendantes comme celle-ci, qui réussi à faire du bon sans dépenser des quadrillions. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Star Trek: of gods and men et Star Trek: Renegades | |
| |
|